Long time no see

kar att blogga och saknar när jag inte gör det, men ändå har tiden inte funnits där det senaste. Sedan sist jag skrev har jag börjat på ett nytt jobb, fast på samma företag så ingen större flytt. Omställningen är dock stor. Jobbar nu som säljaministratör och den senaste veckan har min hjärna gått i högvarv på allt som måste läras. Och det inte fakta som står nedpräntat på papper utan sådant som man ska lära sig på andra vis. Det är en riktig utmaning men jag har gett mig fasen på att klara det! Sedan har jag börjat en kurs i skriftlig kommunikation i Lund, ren distanskurs som det inte krävs en enda skåneresa för!
Helgen har varit mer än välbehövlig! Inleddes med en otroligt trevlig after work men en massa fina flickor, The black Swan på bio med min prins och resterande helgtimmar har spenderats i Vetlanda hos släkt! Jag älskar att åka dit, det är lite som rehab- det finns inte så mycket annat att göra där än att ta det lugnt och njuta av det goda sällskapet! Idag har vi firat min lille kusin som nu har blivit stor. Grattis Anton 18 år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback