Början av en ny vecka

Så var det måndag igen! För mig känns det som att dagarna består av sega måndagar och sedan en underbar fredag. Allt därimellan blir ofta som ett stort suddigt fält för att det går så fort! Har haft en utmanade dag på jobbet med massa nytt som jag försöker lära mig. För att lätta tankarna slöt jag upp med min fina Elli för ett gympass på friskis. Nu ska jag över till solstickegatan för att fira min prins som idag har fått en sommar tjänst på Länssjukhuset Ryhov! Annars har dagens tankarna snurrat kring eventuella studier till hösten kontra jobb, London-weekend och om vår semester tillsammans med Henke&Elsa till Egypten!
Lite som på bilden är dagsstatusen idag!
PUSSSS!

Kommentarer
Postat av: linda

Hörde av mamma och din karl snart är färdig ssk! Kul! Hade jag ingen aning om :) Vart ska han jobba i sommar?

2011-03-08 @ 12:05:10
URL: http://systerrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback