Älskade helger

änner, amigos, friends- var tar veckorna vägen? Måndag och fredag existerar som sagt men resten därimellan är ett blurr. Denna veckan har dock varit mer blurrig än vanligt, fullt upp på jobbet, har börjat arbeta på min egna line nu så det är hur kul som helst! Även en hel del träning och löpning inför den 21 maj har stått på schemat. Fredagskvällen är så gott som över (med risk för att låta som 60+) och den har spenderats med egyptenligan Henke,Elsa och min Stefan. Vi var på after work för att sedan gå på premiären av Hur många lingon finns det i världen. Gud som jag grät, mest glädjevatten! En av de bästa svenska filmerna på länge!
Imon väntas jobb på Espresso House, länge sedan sist så det kommer bli latjo! Trevlig helg!
SÅ här glad är jag att det är helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback