Monday monday monday

Sitter och gottar mig med BJ, cookie dough såklart. Försöker intala mig att det är SUPERbra för halsen.. Har dessutom tränat ett gympass med Elli ikväll, lite dubbelmoral eller?

Hur som haver är det måndag och nya tag som gäller- en förhoppningsvis bra mycket friskare vecka än förra veckan. Helgen var förövrigt otroligt ovanligt lugn: Anna Gretas retaurang besök med mitt hjärta Nathalie som bjöd på födelsedagsmiddag, myslördag med Steff på stan och A6 följt av grillkväll med bästa vännerna Elli&Amanda. Söndagsfrukost med Camie&Julie och den strosade jag och Camie omkring resten av dagen. Avslutade med söndagsfilm med mor och far! Ja, ni hör ju-pensiönärsvaning!

Imorgon blir en kul dag! Jobb till 15.00 och sedan kommer en stor buss och hämtar upp hela säljteamet för att ta oss ut till Hooks Herrgård för att partaja med resten av Sveriges försäljnings och marknadsföringsteam!


Kommentarer
Postat av: Coach Anders

Tjena Frida! Satt och googlade "gamla" lirare och hittade bilden på dig och Camilla från Göteborgsvarvet. Gott att se att ni rör på er fortfarande fast jag hade hellre sett er med lite härligt handbollsklister på händerna!

Ha de så... /Coachen

2011-06-25 @ 11:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback