Så där överlycklig!

ÅHHHH VAD JAG ÄR GLAD! 

För en halvtimme sedan klickade jag och Elsa tillsammans med våra fingrar på "bekräfta-knappen" till något som kommer bli såå bra. Den 17 juli lyfter nämligen ett plan som ombord har en underbar pojkvän, pojkväns bäst kompis och världens bästa Elsa. Ja ni hör ju, det kan ju inte bli annat än bra! Under en vecka ska vi njuta av sol,bad,varandra,kameler,pyramider, vimmel i Kairo och All inclusive! Jag som alltid har varit emot allt som stavas All Inclusive. Främst för att jag absolut inte är en hänga-vid- poolen-hela-dagen-människa, utan vill ut på äventyr och se så mycket som möjligt. Klorvatten kan man få uppe på Rosenlundsbadet om man så vill. Men också för att jag har trott att man aldrig ska få valuta för pengarna då jag trott att man måste äta kopiösa mängder för att göra priset rättvist. Men i detta fall har jag fel, några hundralappar extra och vi får dricka och äta så mycket vi vill! Drinkarna och glassen är väll vad jag ser mest fram emot på den buffén!
Jag hoppas att ni ser att jag har placerat bilderna som en pyramid med!

Kommentarer
Postat av: Linda

Va kul det låter kusin!!! Synd bara att det där med all inclusive och gratis dricka alltid låter bättre än det är. Brukar endast ingå öl, nått äckligt vin och sen "lokala drycker" det här med paraplydrinkar och "vanlig" sprit ingår oftast inte :(

2011-01-13 @ 16:19:04
URL: http://systerrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback