En långhelg upp i norr

Helgen spenderades uppe i södra norrland men min bästa Sara Birgersson! Det är mycket viktigt att poängtera att Avesta ligger i södra norrland! Sara håller inte riktigt med. Hur som helst har vi haft världens bästa helg!
Vi har besökt Dala hästen. Den är gigantisk.
Vi har hälsat på Saras mammas får. Så söta så!
Och hönsen med. Ena riktiga äggkläckare var dem.
Kevin- Saras söta hund. Till och med jag tycker han är söt!
Mor&dotter
Far&Dotter
Här bor mamma Tina och pappa Kalle. Hur mysigt som helst!
Elin med sin födelsedagshatt
Firning för söta födelsedagsbarnet Elin!
Ja, helt normala är vi då aldrig.
EN utav helgens höjdpunkt! På lördageftermiddagen åker vi hem till Saras kompis Jennifer för att hämta "något". Detta något visade sig sedan vara något helt otroligt! Sara har låtit beställa en tavla ifrån sin vän Jennifer( som förövrigt målar som en Gudinna). Tavlan föreställer mig&Sara på Baybreakers i San Francisco där vi var utklädda till clowner och hoppade omkring på gatorna. Tavlan är en exakt kopia utav ett utav våra kort under dagen. En dag som vi aldrig kommer glömma! Jag kan inte med ord beskriva hur otroligt glad jag blev för denna tavla Sara.
Ett minne som kommer finnas med mig hela livet och något helt obeskrivligt fint dessutom! Och tack Jennifer för att du är sådan mästare med penseln!
t
Lilla Puan och dess ägare.
Två äcklingar som väntar på mitt tåg som var 3 timmar försenat. Resulterade i en rallyfärd till Sala där jag fick hoppa på ett annat tåg. 4 tåg senare anlände jag till Jönköping.
Tack för en underbar helg hjärtat!
Vi bor alldeles för långt ifrån varandra och jag saknar dig redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback