Sista helgen på den första månaden

Heeeeej käraste!
Livet rullar på fortare än det någonsin har gjort förut. Jobb morgon-sen eftermiddag varje dag och sedan vill man spendera varje minut man har kvar av dagen med något meningsfullt. Tyvärr kvalar väll kanske inte datorn in under just den meningsfulla kategorin men sooom jag saknar att blogga! Därav mitt lilla spontaninlägg nu. Helgen var kanon med jobb, bar marathon och en riktigt mysig söndag uppe på Dumme Mosse med vinterpicnic. Och denna helgen kommer att bli minst lika bra då jag och min prins åker till Göteborgs skärdgård för en spa helg. Med risk för att låta som en trebarnsmorsa +50 år, ser jag mest fram emot att bara få åka iväg för lite kvalitetstid och vara vi två. Men frukosten och shopping lockar såklart med!
Någon tvångsknöt min blus..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback