Vilken underbar helgstart!

Amy är hemma, solen skiner och flyttningsdagen närmar sig med bara några timmar kvar och hela familjen står och fejar i vår lilla etta. Jag kommer vara förvånad om det finns en dammråtta kvar efter att mammis har gjort sitt med sina specialmedel. Precis hela dagen har gått åt till att städa och packa ner allt i 30(+/-) flyttkartonger, hur fasen har vi lyckats samla på oss så mycket på en så här liten yta. Dessutom har det blivit lite nätshopping- när Ellos har 50% på valfri vara kan man ju inte annat än att råka klicka hem något. I det här fallet en teleskopslampa som jag och mannen har letat efter ett bra tag. Antingen har de varit alldeles för dyra, för små, för stora eller för bleka. Men den här ser ut att vara helt perfekt! 

Lite halvtragiskt att jag har letat land och rike runt efter den här väggtexten och till slut blir så desperat och beställer hem den ändå från Los Angeles.. Fin hoppas jag att den blir i alla fall!


Trevlig lördagkväll vänner!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Åh, förlåt förlåt för detta, men texten finns på inredningsbutiken på barnarpsgatan! Dock vet jag inte om den är så stor, men samma text :( De har massa andra fina texter iaf att titta på!

2011-09-02 @ 11:16:51
URL: http://ellenossowicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback