Monday morning


Bild ifrån en utav festligheterna under helgen

Och där sov vi sista natten i Stefans lägenhet- Nästa söndag går flyttlasset mot en underbar trea på Liljeholmen. På något sätt flyttar jag ändå inte hemifrån då jag under de senaste två åren nog förmodligen inte sovit mer än 10 nätter hemma, mer som en förflyttning utav mina pinaler. Men framförallt flyttar vi till något gemensamt och det ska bli hur underbart som helst!
Förövrigt behöver jag någons hjälp. Som ni ser nedan så har blogg.se en förmåga att "dra ihop" mina inlägg. Alltså styckesindelningar som görs försvinner helt enkelt vid publicering. Hur ändrar man detta? För en pedant som jag när det gäller styckesindelning och andra stavelser är detta svårt att ignorera. Kanske en följd av frökens stränga krav i tredjeklass att man senare i livet minsann skulle vara tvungen att lära sig styckesindelning. En viktig faktor för ett lyckat arbetsliv tror jag till och med motiveringen var....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Använder du google chrome? tryck på shiftknappen samtidigt som du trycker på enter när du skriver inläggen så ska du se att det blir styckindelat!

2011-08-02 @ 00:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback