Påsk påsk påsk

Då var det tisdag igen och en hel vecka sedan som jag och bloggen sågs senast. Men detta oregelbunda skrivandet kommer det nu bli ändring på, en gång för alla. Imorgon väntas ny bloggdesign som systern min pysslar med och den kommer inte en dag försent. Det är ju trots allt snart ett halvår sedan som jag lämnade Californien, Menlo Park och aupairlivet.
Påskhelgen gick i ett rasande fort men var hur bra som helst. På långfredagens morgon tog en trång Swebus oss upp till Stockholm. Här väntade en helg innehållandes bland annat kryssning till Åland med Stefans föräldrar,moster,kusiner och kusinpojkvän. Påsken firade vi ytterligare med grillkväll, hemmamys och promenader vid vattnet + pyttelite shopping. Tusen tack för en trevlig påsk familjen Sundin! Nu går mina ögon i kors och sängen ser alldeles för nybäddad och bra ut!
Imorgon fyller far min 25 år! Hipp hipp hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback