Min älskade dalmås

Nu ska jag verkligen ta mig själv i kragen att ta tag i den här skrivarsidan! Jag älskar att skriva men har under den senate tiden inte hunnit mer än jobb,träna,vänner,familj och mannen! Syster, ,tar du bort loggan "Aupair in Menlo Park, California", det skulle kännas lite mer uppdaterat..

Hur som haver barnen kär har jag haft världens bästa helg med min Sara. På fredag eftermiddag tog Sara Puan ner till mig på knappa 5 timmar-Avesta-Jönköping. Du kan nog räkna med några böter på posten i veckan baby efter alla fartkameror som du fastnat på! Frammåt kvällningen rullade hon in på min gata och åh så underbart det var att krama om varandra igen efter alldeles för många dagar och månader ifrån varandra. Helgen har varit minst sagt späckad. Vi har hunnit med ett besök till den läskige Falks grav, fredagsmys, middag med familjen, ett besök på Ullared, spel&vin kväll med fina brudar, en förmiddag på spa, lunch med familj+pojkvän, sollapning på bryggan och ett premiärglass-stopp på Piren! Tack för en underbar helg hjärtat! Jag saknar dig  som en gris redan!
Nu väntar sängen på mig! Tyvärr en tom säng då karln i rummet verkar vara upptagen med plugg..Är så trött efter en inspirerande dag på jobbet då jag idag stod som värdinna för en nyöppning av Husqvarnas nya utställningshall. Jag har ont i käkarna så mycket som jag har dragit på smile-banden!
Godnatt babesters!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback