Valtider

Pratade med min finaste för några timmar sedan och han säger att han har gjort DN-testet som jag skrivit om tidigare under dagen. Han frågar vad jag blev och hur många procent jag fick-Folkpartiet 53 % blir mitt svar. (Ja, jag vet mammis att vad man röstar på i valet är något som man egentligen borde hålla för sig själv men jag ser faktiskt inte riktigt meningen så varför inte dela med sig). Hans reslutat var exakt samma! För att få precis samma måste man alltså klicka i exakt samma svar på alla 38 frågor- annars så skiljer sig åtminstone procenttalet. Yes, dagens sammanträffade! ( Amy, din berättelse idag  vinner "årets sammanträffande")
Ska ni rösta?
10 veckor kvar! Osannolika tanke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback