Grattis till världens bästa Sara!

Nyss hemkommen ifrån ett överraskningsparty hemma hos Saras värdfamilj. Hennes värdföräldrar hade fixat det så fint med urgod middag, partyhattar och annat överraskningsplock. Sara trodde att hon skulle ut på en hederlig födelsedagsmiddag. Jag hade sagt att jag var tvungen att jobba och Amy sa att hon faktiskt bara inte kunde missa sin skola på kvällen. Andrea behövde inte ha någon ursäkt mer än att hon bor inne i SF och det tar ett jäkla tag för henne att ta sig ut till oss. Vi släckte ner hela huset och när hon kommer in för att möta upp med sin värdfamilj hoppar vi alla upp mitt ifrån ingenstans. Och sååå glad som hon blev! Åh hjärtat, jag hoppas verkligen att du är nöjd med din dag! Det finns inte någon som vill fylla stora året 20 här i det här landet där 20 inte betyder mer än någon annan ålder. Här är 21 det stora. Men om man nu ändå ska fira den här i Usa så tycker jag inte att du kunde firat den bättre!
I presentväg började morgonen med att jag ställde mig och lekte husmor och någon timme senare, simsalabim kom det ett bananbröd ut ur ugnen. Gjorde iordning en liten frukostkorg med ballonger och ett kort från mig och Amy och åkte över med den till Sara. Ringde upp henne och sa att jag drömt att det hade dött en ekorre utanför hennes hus och bad henne gå ut och kolla om min dröm var sann. Jag fann ingen annan lösning än denna för att få ut den lilla sömntutan ur dörren.. Men glad blev hon för sitt favoritbröd i alla fall!
Av Amy&mig fick hon nu ikväll en stor resväska ( som hon är i desperat behov av inför kommande hemresa) fylld med läckerheter som påminner oss om henne- Chips,nötter,majskolvar,morötter, bars och lite förnödenheter inför resan. Bilder ifrån kvällen kommer imorgon för nu måste jag verkligen göra min kudde sällskap för att orka upp vid kvart över 6 imon. Grattis grattis grattis igen bästa Sara! I love you.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack for allt vannen!! Basta surprise party ever!! :) ni ar bast!!

2010-09-23 @ 07:40:42
Postat av: Tina Birgersson

Tack tjejer för allt ni gjorde för min lilla älskling på hennes födelsedag. Det glädjer en mors hjärta,då jag befinner mej sååå många mil ifrån henne. Kramar till er alla från Tina- Saras mamma

2010-09-23 @ 12:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback