Vi byter New York mot Orlando

Snart kommer vår shuttlebuss och hämtar upp oss här på hostel Fresh ( som har varit allt annat än fräscht). Idag byter vi nämligen New York emot nöjesstaden Orlando i norra Florida. Vi har haft några helt otroliga dagar här i New York och jag har som så många andra totalt förälskat mig i staden. Någon gång i mitt liv ska jag bo här, om det så ska vara på ett äckligt hostel eller i en lyxlägenhet jämte John Mayer.

Hur som helst, nästa gång jag skriver kommer vi alltså befinna oss i Musse Piggs hemstad. Hoppas att allt är toppen med er där hemma, nu är det inte många dagar kvar tills vi ses igen!!!

 

Här kommer ett klipp ifrån inatt då två trötta tjejer packade ihop sina liv som så många gånger förr..
Jag ser allmänt trött och ful ut och Sara är söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback