Hawaii is ours for a week!

Vi har landat i paradiset! Och jag kan inte beskriva det bättre än med ett ord- magiskt!
Vi befinner oss för 7 dagar framöver på ön Oahu i Hawaii. Vi bor på ett hostel bara en minut ifrån stranden och jag är här med mina hjärtan Amy & Sara! Idag har vi spenderat dagen på Kailua, en strand som är rankad på listan som en utav världens finaste stränder. Utav hur mycket stränder det handlar om var väll lite skit samma, för det var sjuuukligt vackert. Efter en dag fylld av bad och sol blev jag rastlös och gav mig ut för en liten springtur längs med strandkanten och bättre springrunda har jag aldrig varit ute på. I slutet av min lilla tur då jag inte tror att jag kan bli lyckligare än så, dyker ingen mindre än John Travolta upp i folkvimmlet. Han är omsvärmad av en massa kineser och såg ganska så jättesliten ut, men tufft var det i alla fall!


Jag är trött på att vänta på bussen...
Trion
Disley
Birgersson
Grundström
Så här lycklig var jag när jag sprang tillbaka till resten av trion för att berätta om min kändisspaning!
Nu väntar en natt på Waikikis gator!

Kommentarer
Postat av: camilla

ÅH VA HÄRLIGT !!!!!!!!!!!!!!!!

2010-10-09 @ 15:29:06
URL: http://camillasundaker.blogg.se/
Postat av: JeppeG

har hört att det är två psykopater på den ön ni är på... Som dödar nygifta par. så jag tror det är lugnt! spana in-----> http://www.imdb.com/title/tt0971209/

2010-10-11 @ 23:56:28
URL: http://facebook.com/Jeppelepsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback