Chilly hilly San Francisco

Yes, det blev en heldag inne i San Francisco med familjen igår! Och jag som trodde att jag vinkade adjö till staden i mitt hjärta när vi körde därifrån i lördags natt, blev mer än glad! Vi åt jättegod dim sum middag, ett besök på chockladfarbiken Guiriadelli Square, glass-stopp och bus i en jättefin park med utsikt över Golden gate bron. Och vädret var förvånansvärt bra för att vara SF, solsken och inte alls kyligt!
Nu måste ska jag fixa och dona innan jag ska hämta upp Margaret på skolan.
Och jag har fått mina flygtider!!! Det är ett drömflyg skulle jag vilja säga. Vi kommer att få utnyttja dagarna till max under semestern då flyget går hem på sena eftermiddagen på den allra sista dagen som vi lagligt får vistas i Usa och landar perfekt i Stockholm vid lunchtid dagen efter! Och det bästa av allt, jag får flyga med min Sara Birgersson hela vägen hem till Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback