Update fran Office Depot

Vi har under vart ar har i Usa blivit lite vana vid smarre motgangar, likasa under var resa har vi fatt mota nagra stycken. Imorse kom ytterligare an nar vi vaknar upp till en mindre regnstorm utanfor fonstret. Nu star vi pa Office Depot och forsoker radda ALLA resans bilder ifran en lite fuktig dator.. Vi har fatt tummen upp av var servicekille Jim och det ser ut att losa sig! Nu nar jag precis har lanat en utav butikens datorer och gar in pa min mail ser jag ett skrattretande mail som lyder: "Käre FRIDA GRUNDSTRÖM, Frida, kop ett extra batteri certifierat Acer och fa aldrig slut! Önskar du utöka din produkts batteritid? Använd Acer Store batterikonfigurator för att enkelt matcha korrekt batteri med din produkt och därmed få en större frihet och sakerhet." Kalla det skrattretande eller sammantraffande men knappt ar det i alla fall. Jag har inte fatt mail ifran Acer pa over ett halvar och just idag! Det var allt for tillfallet! Efter detta pappa ska vi till Apple och jag ska sondera tarrangen for dig infor dina inkop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback