Mahalo

Överrskriften betyder tack och hej på Hawaiianska och det är precis vad vi säger till Oahu och Hawaii nu. Om några timmar går planet emot nya äventyr och New York. Morgonen började med ett otroligt jobbigt avsked till Amy. I över 8 månaders tid har det varit trion bestående utav Sara, Amy och mig som har varit ute på de mest knäppa äventyren efter de andra. Racing till John Mayer konsert som vi trodde var 20 min bort istället för 3.5 timme, cykling in till San Francisco och Golden Gatebron, vandring i tuffa Yosemite och många många fler knäppa upptåg. Vi har kompletterat varandra bättre än man någonsin kan önska ifrån en grupp. Att veta att vi nu inte kommer att vara samlade förrens om minst 7 månader är mer än jobbigt. Men jag försöker att tänka på alla underbara minnen vi har skapat under vår tid här i Usa, de kommer vi alltid att dela och bära med oss. Och detta är ett fall som man bara känner inom sig att det här bara början på allt vi kommer uppleva tillsammans. En liten resa till England i vår blir vårt nästa äventyr!
Här kommer i alla fall några bilder ifrån våra senaste dagar här på Hawaii. Vi har åkt på en semiprivat båttur som tog oss ut för att snorkla med sköldpaddor och simma med delfiner. Dessa söta små varelser befann sig bara någon halv meter ifrån oss i en stor flock och det var såååå häftigt! Skulle göra om det bums om jag kunde. Vi paddlade även kajak och testade paddleboards. Idag har vi hunnit med en sväng till historiska Pearl Harbour! Nästa gång jag skriver befinner vi oss i NY!

'

Ser ni vilket efternamn som står i mitten av denna bild? Eftersom det inte finns allt för många grundströms-släkter i världen hoppas jag på att denna man tillhör vår släkt. Då blir jag en stolt grundis!
'
Amster, vi saknar dig redan hjärtat!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Underbara bilder! vad är det för kamera du har? :)

2010-10-16 @ 11:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback