I South Beach Miami

Hej vanner! Villmest bara saga att vi lever och mar mer an bra. I forrgar bestamde sig min dator for att inte sammarbeta mer med mig utan ar nu helt ur funktion. Gar inte ens att satta pa platburken.. Trakigt eftersom jag har sa mycket bilder jag skulle vilja visa er. Men saras fina ipad ar inte helt fel den heller! Det ar halloween helg ochi igar gjorde vi stan som sota bebisar med blojor ochi nappar. Idag har vi masker och helsvarta drackter pa oss. Annars spenderar vi dagarna pa stranden da vadret tillater. Haromdagen var vi med om en akta florida orkan med blixtar, dunder och varldens regmstorm. Himlen oppnade sig bokstavligen talat. Nu ska vi ut pa stan och umgas med monster, haxor, och andra varelser! 4 dagar kvar till Sverige!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback