Hawaii, Seattle, Minneapolis,New York, Manhattan

Yes, detta är alla de platser som jag och min kära Sara här besökt under loppet utav ett dygn. Igårkväll klockan 9.15 steg vi på planet på Hawaii. 5 timmar senare landar vi i Seattle för någon timmes väntetid innan vi fick boarda till Minneapolis. Väl framme i Minneapolis några timmar senare blev det ytterligare en stunds väntan innan vi kunde gå på vårt tredje och sista plan som skulle ta oss hela vägen fram till New York. Tack vare en seg shuttle dröjde det ytterligare någon timme innan vi kom fram till vårat mindre tjusiga hostel där vi befinner oss nu. Vi har flygigt genom så många tidszoner att vi inte riktigt vet hur vi har det med tiden i våra huvud eller hur många timmar som vi har varit uppe. Ett dygns resande minst har vi i alla fall i kroppen. Jag besparar er att visa bilder på vårt rum med hänsyn till min mamma vars moderskänslor kommer att spela in och vilja ta mig ifrån dessa hårda fängelsesängar på momangen. Men vi bor mitt på Manhattan i ett säkert område vilket överväger allt annat!
Imon ska Frihetsgudinnan få ett besök utav oss och vi hoppas även på att kunna skrapa ihop några slantar till lite shopping. Eller rättare sagt, vi måste shoppa. I våra väskor ligger just nu bara kläder lämpade för varmare klimat, här i New york är det så ruggigt kallt att vi kommer bli till is om vi inte köper något varmare att slänga på oss!
Vi i New York för nästan exakt ett år sedan

Kommentarer
Postat av: Mammis

Tack för att du skonar din gammla mamma. Vi syns snart! PUSS M <3<3<3

2010-10-16 @ 21:01:38
Postat av: Tinde

Jösses vilken satans resa :) förstår att ni är trötta! då är ni i NYC nu alltså? gud vad roligt, om ni ska ut ikväll kan ni höra av er till oss om ni vill, 908-400-3913. vi ska till pranna och butter (gör inget om ni är underage)! enjoy NYC!

2010-10-16 @ 21:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback