Julen är här...

Hej mina kära!

Redan fredag och nu har jag varit hemma i en vecka. En vecka som bara har susat förbi med massa underbara återförenanden och aktiviter. Morgon började med att jag fick en kall puss på kinden av en ännu kallare älskling som redan hade varit ute i kylan och i skolan. Första sovmorgonen sedan jag kom hem, om man nu kan kalla kl 9 som sovmorgon. Vi drog oss bort mot gymmet för ett långt gympass. Så härligt! Resten av dagen har gått åt till en massa fixande som högskolesamtal och mailande fram och tillbaka. Har också agerat taxi till syster och hälsat på min faster för lite fredagsfika och prat! Även henne var det ett år sedan vi sågs sist så det var så kul! Nu blir det fredagsmys med hela familjen och här ska firas. Idag fick jag nämligen ett underbart samtal ifrån Espresso House om att jag fick jobbet som jag var på intervju om igår! Eller jag ska provjobba redan på måndag men om jag inte klantar mig helt totalt så är det mitt! Jag är så så så glad! Nu väntar tacos och familjemys sen får vi se vart natten bär av.

Och javisst ja, i år har jag bestämt mig för att överfira julen. Stefan verkar vara med på noterna så igår bakade vi årets första peppisar och drack julmust. Vi brände ju halva plåsten såklart, men det är som vanligt då vi står i köket. Finns det något program som heter Sveriges sämsta kock så är jag en given kandidat.












Kommentarer
Postat av: Anonym

har inte du flera jobb nu?! :)

2010-11-13 @ 08:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback