Skypning på gång

Gårdagen på Espresso House gick toppen! Så nu håller jag alla tummarna att jag kommer med på Barristautbildningen och att det blir jag och Camilla som står och serverar kaffé till alla shoppinggalna nu i juletider nere på stan. Camilla är i Borås idag för att provjobba och jag håller alla mina två tummar för henne!

Dagen idag har bjudit på en segismorgon hos min älskling och sedan åkte vi för att träna på hans gym, ett riktigt grabbgym med mer "pump-maskiner" än konditionsmaskiner. Det duger för den här veckan i alla fall, då jag har fått en veckas testpass. Känns lite som vår roadtrip Sara förutom att jag inte gör det för att få tillgång till dusch den här gången. Nu ska jag röja på mitt rum, har fortfarande inte fått iordning all min packning. Ikväll ska jag träffa Julie!

Men innan det ska jag göra något som jag längtat efter såå länge. Skype med mina två lillsystrar på andra sidan jorden! Det är helt otroligt vad jag saknar er!

Här kommer bilder ifrån den sista gången jag var inne i SF.







Pluttarna på Halloween, M som en cheerleader och K som Kit i American Girls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback