Förkylning-jag undrar varför?

Precis hemkommen ifrån jobbet- jag fick hoppa högt för att komma fram till vår dörr. Det är nu säkert mer än en meter snö som täcker den. Imorse var det fritt fram- hur kan det snöa så mycket på en dag är då min frågan?
Jobbet idag har gått toppen och jag börjar verkligen komma in i det nu. Världens bästa grej hände på vägen hem då jag skulle gå in och köpa en snabb födelsedagspresent inne på Rosengallerian (som jag förövrigt inte varit inne i på två år). Går in i en helt random sportbutik och vem står då i kassan om inte min favoritgöteborgare Jossan som jag inte ens visste jobbade där! Såå glad blev jag att träffa dig. Att vi dessutom lyckades matcha samma buss hem var bara ännu bättre!
Nu ska jag ut i snön igen för att promenera med min fina Becca! Som jag inte heller har träffat sedan jag kom hem, helt galet! Men nu äntligen! Jag undrar om vi överlever. Kvällen bjuder på efterlängtat soffmys hemma hos Stefan och telefon med familjen Brandins nya aupair. Så kul!
Förövrigt satt jag idag och snorade på jobbet och undrade varför jag blivit så förkyld. Tycker jag har skött mig riktigt rekordeligt det senaste. Men bilden som togs i helgen kanske förklarar ett och annat. Snöbad med min lillkusin! Vilket dåligt föredömme jag är som får henne till att göra sådana saker..

Kommentarer
Postat av: Stefan

Ledsen stumpan men man blir inte förskyld av kyla ;) Love you!

2010-11-25 @ 10:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback