1 timme kvar!!!!

Om lite mer än en timme åker jag mot flygplatsen för att hämta upp min allra bästaste Amanda!
Hur mycket jag försöker banka in det i hjärnan går det inte att förstå att vi ikväll kommer att få kramas igen!


Gårkvällen var toppen. Efter att ha skjussat Sara och hennes kusin till flygplatsen åkte jag in mot San Francisco för "Cinco de mayo"- firande tillsammans med Andrea. Under kvällen hann vi med allt från Blockparty till Gay-klubb. Sjukt bra sätt att spendera en onsdagkväll!

Nu idag har jag donat en massa inför lördagen då jag ska ha ett litet för tidigt 20 års party hemma hos mig. Grillning och annat mys står på schemat innan en limousine hämtar upp oss för att ta oss runt på bar-hoping inne i San Francisco.

Ne herre jisses här hinner jag inte sitta. Nästa gång jag skriver så är Tutti här!!!!


Tutti&Frutti för ett visst antal år sen ..

Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

spännande!

2010-05-07 @ 15:29:51
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback