Torsdag torsdag torsdag

Okej jag vet att jag brukar tjata om att dagarna går så himla fort, men dom senaste dagarna vet jag i ärlighetens namn inte vart dom har tagit vägen. Och denna verksamheten på bloggen är ju verkligen inget att hänga i granen. Men jag lovar, nästa vecka är jag tillbaka här igen som vanligt ;) Jag har sagt även detta förr- Att min weekend med Pilly ska uppdateras men imon lovar jag verkligen ett lååångt inlägg om detta. Nu ska jag skypa klart med mina två S.n- Stefan & Sara. Sen blir det sängen för imorgon ska jag och mina favoritbrudar ut på ävemtyr. Roadtrip ner till Pismo Beach för en helg fylld med modevisning, sol, bad?, fira min..14årsdag och massa annat kul!

Din lilla ekorre, kan du pallra dig tillbaka hit för jag saknar dig något så nordiskt! Det är helt enkelt inte meningen av vi ska bo i olika städer här.




Kommentarer
Postat av: Fam.Ring

Hej Frida! Vi ville bara Gratta dig på 20årsdagen. Här är allt bra. Vi har marknad i stan så det är ganska mycket folk ute. Kul. Just nu är det ganska bra väder med lite sol men det är fortfarande ganska kallt för årstiden,men vi är härdade efter den här vintern. Vi har inte sett Grundströms idag men jag pratade med mamma går. De jobbar och sliter och väntar på att få träffa dig. Ha det bra. Var rädd om dig. Hoppas du får en bra födelsedag. Hipp hipp hurra. Önskar Birgitta, Rolf och Linnea

2010-05-29 @ 17:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback