Två favoriter

Klockan är bara 9 på morgonen här borta i staterna men två personer har redan lyckats göra min dag. Det spelar ingen roll om Maggan är trottsig som fasen, om jag stukar foten på Zumban ikväll eller om det börjar snöa. Vad som än händer så kunde inte denna dagen startat bättre tack vare dessa två människor:



Julie julie julie! vad har jag gjort för att förtjäna en vän som dig? Jag tror inte riktigt att du förtstår hur glad jag blev när jag gick upp till köket imorse och det låg ett stort grönt paket där! Armbandet har jag på mig nu och det är redan mitt nya favvoarmband och godiset kommer sitta så bra i magen när jag saknar sverige och alla er där hemma lite extra mycket! Underbart att få läsa 4 sidor packade med info om dig,Jönköping och framtiden. Tack tack tack, så otroligt mycket! Du är så saknad ♥

Överraskning nummer två:

Vaknar av världens bästa sms med innehållet att min allra finaste är på väg ner till Konsum för att köpa nudlar för att han är fattig. Anledningen till denna fattigdom är att han precis hade bokat resan ner hit till mig!! 27 juli får vi pussas igen och jag kan inte bli lyckligare! 67 dagar kvar tills vi ses igen älskling!


Detta kan vara bland det mest komiska jag har sett. Min prins visade mig en Frida tidning i skypen. Ah, vad gulligt tänkte jag att han har gått och köpt en Frida tidning. Men så öpnnar han upp tidiningen och det visar sig vara mer än bara en vanlig upplaga av Frida tidningen. För i detta nummer var min alldeles egna prins med som stilkommentator. hahaha ni vet sådana här fjantiga texter som man brydde sig om när man var mindre (nu också kanske man ska erkänna) " Så här tycker killarna om din stil...".  Han är med högst upp på bild, en bild som jag förövrigt har tagit. Knäppt knäppt. Så vill ni läsa vad min pojkvän tycker om olika klädstilar på tjejer så ska ni köpa senaste numret av Frida tidningen! Han tycker inte om puffärmar och träskor ska bäras av gamla tanter, inte unga tjejer hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback