Bästa söndag

Jag & Saris tyckte igår att det var onödigt att slösa vår redan tajta budget på ett hotellrum efter klubbning för att bara använda det i några timmar. Därför agerade vi hemlösa i några timmar i natt. Men mamma du behöver inte oroa dig, vi strövade inte omkring mitt i natten ( mest för att San Francisco är så kallt om kvällarna att du fryser rumpan av dig om du är ute). Vi blev istället Starbucks allra första gäster för dagen. Efter en tidig frukost, massa kaffe och 3 timmar senare gick solen upp och vi började se en storstad fyllas till liv. Finns det något bättre än de tidiga morgontimmarna i storstäder? Dock blev det faktiskt inte en endaste minuts sovning i natt vilket betyder att senast vi sov var i fredags. Herre gud, knäppa tanke! Dagen idag har i alla fall varit en sådan där dag som jag kommer tänka tillbaka på när jag sitter och gungar i gungstolen på hemmet om några år!Ovärderlig upplevelse som jag kommer skriva massa mer om imorgon! Mina ögon slocknar vilken sekund som helst men här kommer ett smakprov på dagen!





Oj oj oj som Maria Montazami skulle ha uttryckt det. Nu faller ögonen..



Kommentarer
Postat av: Evelina

söta ni är! låter som en super rolig helg! miss you like always! puss

2010-05-18 @ 00:38:43
URL: http://gustafssonevelina.blogg.se/
Postat av: amanda

Japp, min lilla farmor kommer ocksa. Trodde minsann jag hade sagt det.. :)

2010-05-18 @ 04:57:43
URL: http://commongull.blogg.se/
Postat av: caroline

Hej, jag heter caroline och jag kom precis hit till menlo park. jag har inte träffat några andra au pairer här än och det vore kul att ha några kompisar som man kan hitta på lite på fritiden med. efter att ha kollat igenom din blogg så verkar du ganska upptagen dock, men det vore trevligt att hitta på nått någon gång, om du inte har tid kanske du vet några andra i området? =) Ha det bra! //Caroline

2010-05-18 @ 07:19:14
URL: http://snuzzle.blogg.se/
Postat av: caroline

Åh vad roligt att våra barn är i samma åldrar =) Mitt schema ser ut som så att jag lämnar dom på skola på morgonen sen är jag ledig tills jag hämtar dom vid halv två tiden och sedan slutar jag vid 6-7 tiden. Än så länge trivs jag väl bra, lite ensamt dock och så vet jag inte riktigt vad som finns att göra. Men jag tänkte kanske gå till fiket imorgon, har hört att det är au pair träffar på ett fik här i menlo park, brukar du gå dit?

2010-05-19 @ 21:19:59
URL: http://snuzzle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback