Tack min fina vän

I brevlådan häromdagen låg det inte bara en massa inbjudningar till barnkalas, leksakskataloger och räkningar till mina värdföräldrar utan ett lila kuvert som lyste upp hela min dag. Ett underbart brev från en ännu underbarare Evelina, som hade skickat med en massa bilder ifrån vår tid tillsammans här i Usa. Trots att vi inte hade mer än några månader här  tillsammans, så vet jag att det bara är början på en lång vänskap. Jag saknar dig något otroligt men Usa var som sagt bara början på många utav våra äventyr framöver!

Pilly, Jag och Evelina i LA! Donnan till vänster kommer till mig om 10 dagar, hur kul som helst!!  Vi kommer sakna donnan till höger lite extra mycket då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback