Back to life, back to reality

Yes, då var man tillbaka till verkligheten igen. En vecka utan familjen är över och jag har faktiskt saknat dom en hel del. Inte för att jag hade klagat på att leva det livet jag har levt den senaste veckan för en längre tid.

Dagen idag har bestått av en massa städande och skrubbande efter lördagens bravader. Hej svinstia! Men det är då det är som roligast att städa tycker jag. När man ser resultat. Jag kan lite förstå varför Rent-hus damerna på tv gillar sitt jobb. Jag har även hunnit med en lång skypning med min prins som jag snart inte klarar mig utan längre, och med familjen. Eller rättare sagt familjen minus min syster som ligger inlagd på sjukhuset. Jag tänker på dig och skickar en krya på dig tanke bästa syster!

Nu ikväll var planen inställd på min zumbaklass men eftersom vulkanen på Island inte vill sluta spotta blev familjens plan försenat med 5 timmar= Ingen zumba för mig. Det är otroligt hur en vulkan kan påverka om jag kan gå på zumba eller ej.

Kate sa en fin kommentar innan när jag visade henne vad jag hade hittat under hennes säng när jag städat:
F: Kate, I found your savings.
K: That is only 3 bucks..
F:  When I was in your age I saved up for a rabbit.
K: Oh.. I´m saving for an Ipad.


Bild från mitt födelsedags party i lördags. Gud vad jag tycker om er mina barnflickor! Jag saknar hon längst till vänster något frukstanvärt redan. Hel update om helgen med Amanda kommer snart!


Kommentarer
Postat av: annika

Halloo :) Jag har ansökt om att få åka iväg som au pair till sommaren med cultural care. Hittills har jag blivit matchad med två familjer som båda radera mig utan att ringa först. Hur länge tog det för dig innan du hitta din familj?

2010-05-11 @ 13:12:58
Postat av: Amanda

Vad har hänt med Elin? :/ Jag hoppas verkligen hon är okej trotts sjukhuset!

2010-05-11 @ 15:26:46
URL: http://commongull.blogg.se/
Postat av: Tinde

jag tycker verklgien du är stark som fixar det här året! du verkar ha jättekul och trivas super! hoppas du får en bra vecka

2010-05-11 @ 21:42:52
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback