Deras resa hit är bokad!

Tomt som vanligt på bloggfronten under helgen men jag får inte ett dugg dåligt samvete för att jag väljer att njuta av vårsolen som har kommit hit nu i stället. Fredagskvällen spenderades på familjens pool/golf klubb med middagsparty. Sedan for jag till min Sara för att fredagsmysa med tidernas sämsta film. Last resort- en film som skulle varit en skräckis men vi satt mest och skrattade åt hur otroligt dålig den va.

Lördag morgon och vi vaknar upp tidigt för att ta oss en powerwalk uppe på kullarna innan en shoppingrunda väntade. En för mig misslyckad sådan då jag för en gångs skulle hittade massa fint på forever 21 men allt var slut i rätt storlek.. Efter shoppingrundan åkte vi hem för att fräscha till oss för en lördagkväll inne i San Francisco. En otroligt rolig sådan kväll! Klubben spelade hur bra musik som helst, träffade roligt folk och njöt bara allmänt av livet. Söndagen vaknade vi upp och åt en mysig frukost innan vi satte oss på Union Squere i vårsolen med varsinn Frappucino från Starbucks i handen ( min första någonsin faktiskt och jag kan nu äntligen lite förstå dom som tjatar så mycket om just denna dryck, MUMS). En toppenhelg helt enkelt!

Eftersom jag glömde mitt minneskort till kameran i datorn, är jag helt bildlös från helgen. Men istället bjuder jag på bilder på världens bästa vänner som nu har bokat resa hit! Åhh jag kan inte bli mycket gladare faktiskt! Vi har hållt ihop sedan vi var småttingar och det är otroligt hur mycket vi har upplevt tillsammans.
Den 25 augusti får jag krama och pussa på er allihopa igen! Längtar så och kan inte vänta att visa er runt här i San Francisco och vi hoppas även på en roadtrip längs med kusten!


Dessa donnor flyger från Sverige!


Medan dessa två donnor redan befinner sig i Usa!


Den 25 augusti ses vi alla igen!


Kommentarer
Postat av: angie

jag längtar så jag nästan dööööör <3 oooooh. vill ha augusti nu nu nu. Fina bilder döö, den där sista satt ju som ett smack HAHHAHHAH !

2010-03-08 @ 20:00:25
Postat av: Pernilla

Frida gumman <3 Du behöver ditt kamerafodral, haha! men mest av allt behöver vi ses tkr jag:) Jag hoppas fortfarande på MAJ:) Måste fråga min värdmamma när ja kan va ledig!!!! Woohooo. Pusss

2010-03-10 @ 03:35:09
URL: http://pilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback