Till världens bästa vän!

Igår när jag kom hem ifrån San Francisco låg det ett stort grönt paket på min säng. Jag springer fram till det för att vända på det och ser att det är adresserat från världens bästa Nathalie. Inuti låg det godis (jag tror att ni där hemma vill se mig rulla ut från Landvetter i november, men det är något sjukt vad jag blir glad över era godisleveranser haha), ett sött läppglans i form av en cupcake, ett jättegulligt brev och sist men inte minst en delikatoboll! Och att kalla den boll vore att gå till överdrift- en chockladplatta passar nog mer som beskrivning men söt var den! Som vanligt började jag gråta när jag läste brevet men det hör till. Tack tack tack min bästaste! Du anar inte hur glad jag blev. Du är guld värd!



Här är vi torgets första gäster och köper blommor klockan 5 på morgonen på studentnatten. Helt normalt..


Fräschisar

Tänk vad mycket kul vi har gjort under bara de snart 4 åren vi har kännt varandra hjärtat! Det känns dock som att jag har känt dig hela livet. Saknar dig något otroligt bästis!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag saknar dig!!

2010-03-16 @ 09:52:36
Postat av: Emma

Hej!

Jag har några frågor till dig som är au pair. Jag ska själv åka sommaren 2012. Så jag skulle uppskatta svar:)



1. Vad är det bästa med att vara au pair?

2.Om du hade kunnat ändra på något, vad skulle det vara?

3. Hur ser en vanlig dag ut för dig?

4. Tycker du att jag gör rätt i att åka?

2010-03-16 @ 10:27:45
URL: http://emmaarasmussen.blogg.se/
Postat av: Tinde

Vilka fina vänner du har :) har förstått att godis är något man kommer sakna haha!

2010-03-16 @ 14:30:11
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback