Jag vill hoppa fallskärm igen!

Jag satt och kollade igenom lite bilder från förra sommaren och vad kommer då upp om inte fallskärmshoppningen som vi gjorde i slutet av augusti. Jag fick det i studentpresent av min älskling och det är den bästa presenten jag någonsin fått. Jag har aldrig i hela mitt liv varit så rädd- mina ben skakade, mina armar skakade, mina tänder skakade. Att jag efter några minuter i flygplanet trodde att vi befann oss på rätt höjd för att hoppa (men att vi själva verket skulle åka dubbelt så högt upp), verkade inte direkt lugnande på mina nerver. Men att kasta sig ut från ett flygplan och falla fritt fall i en hastighet av 200km/h under 50 sekunder är det häftigaste jag någonsin varit med om. Adrenalinkicken man fick levde man på i flera veckor! Så om ni någon gång får chansen, ta den och hoppa! Jag skulle göra allt för att göra det igen och blir det som jag vill hoppar jag över Golden Gate bron i sommar!

Tänkte jag skulle bjuda på en film från hoppet. Jag mår nästan dåligt av att kolla på första delen av den för jag ser hur sjukt nervös jag är. Synd också att musiken är så hög att man inte hör hur mycket jag skriker. Och nej- killen med Stefan tshirten är inte min Stefan, utan min instruktör.


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh gud vad coolt!! men vem var det som filmade hela tiden? :)

2010-03-10 @ 19:11:07
Postat av: Kusin Linda

Men vad i helvete! Hade jag nog aldrig vågat! Men gud va mäktigt!!

2010-03-10 @ 19:44:29
Postat av: Ellinor

:O ojj, ja måste ju digga dej asså som vågade det! har tänkt på de där, gärna bungyjump- men INTE de där! ;O puh, ja hade def kissat på mej hahahaa xD

2010-03-12 @ 00:13:50
URL: http://elliehoney.blogg.se/
Postat av: Tinde

Det kittlade i min mage när jag såg hur du hoppade ut från flygplanet! haha

2010-03-15 @ 20:40:33
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback