Helgen i korta drag

Sista helgen i februari är över och den har varit mer än bra! Har spenderats tillsammans med Sara,Tess,Linda och Elin i Burlingame. Fredagen började med lite kvalitetstid med mig själv då jag var ledig en hel del under dagen- Löpning och shopping stod på schemat. Sedan blev det jobb i några timmar innan tåget tog oss mot Burlingame och helgen kunde börja. Fredagen bjöd på utgång i San Mateo och efterfest med hot tub badning med mera. Lördagen började med frukost (snarare eftermiddags)mys på Stacks för att sedan börja fixa i ordning oss för ännu en partykväll. Började även denna kväll hemma hos Elin för att sedan åka vidare in till en club i San Francisco. Kvällen slutade klockan 6 med en skedande Frida och Sara i sängen. Dagen idag har spenderats på en mysig resturang, lite jobb vilket betydde lek i parken och några timmar hemma hos Sara. Vi skulle studera till vår kurs- det gick sådär.

Vill också meddela att jag cyklade över en levande tvättbjörn på vägen hem. Jag såg han komma gående men hann inte reagera och inte han heller. Han fastade i hjulet, tog ett varv runt och försvann sen in i buskarna. Svinäckligt. Becca om du läser detta- vad är det med mig och djur i cykelhjulet? Kråkan i Friaredalen och Skallerormen i Stadsparken?

Tack för en toppenhelg brudar! Repris snarast?














Mindre smickrande bild men den kan sammanfatta hela helgen ganska så bra- Ostmackor!
Här var vi alla hemma hos Elin klockan 4 i natt för lite powersnack innan vi for ut igen.


Fyra underbara tjejer!

Kommentarer
Postat av: Tinde

Haha gillar det där med tvättbjörnen!

2010-03-01 @ 16:22:19
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/
Postat av: becca

hahahah, då är ju allt som de ska då om andra ord, en tvättbjörn i cykelhjulet, hahaha ! shiiet, jag fattar inte hur du lyckas gumman ;D han delade sig inte på mitten då som ormen gjorde? ;) höhö <3

2010-03-01 @ 18:59:24
Postat av: Tinde

Tack för din kommentar! :-) Din blogg är verkligen jättebra.. känns skönt att läsa om nån som har pojkvän. Och så härligt att läsa om hur kul du har det och att det faktiskt går att klara av!

2010-03-02 @ 15:28:49
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback