Nu känner jag mig så uppdaterad som jag vill vara

Fick plötsligt ett stort sug efter att uppdatera mig lite om vad som händer där hemma. Det är skrämmande vad bortkopplad man blir från allt som stavas nyheter här borta. Ett exempel är Haiti-katastrofen som jag fick reda på 5 dagar efter att det hade hänt. Jag visste att något hade hänt men hade inte en aning om vad. Tiger Woods spektaklet var likadant. Jag gjorde därför precis ett besök på Aftonbladet och J-nytt och jag känner mig nu så uppdaterad som jag vill vara. Men jag blir lite irriterad faktiskt. Det är ett himla tjat om Anna Berendahl som vann Melodifestivalen. Efter ett snabbt besök på youtube kunde jag konstatera att jag inte alls förstår grejen. Låten är ett sömnpiller, titeln på låten har använts lite för många gånger förutom och Anna är ganska så jättetråkig och platt att kolla på. Kan någon förklara för mig varför hon vann?


Kommentarer
Postat av: Tinde

halva svenska folket (de som inte röstade på anna) ställer sig också den frågan just nu!



Sv: haha ja man vet ju inte hur bra saker är förrän man saknar dem typ. Men lösgodis är en riktig craving för mig redan nu så vågar knappt tänka på hur det kommer bli! Får hoppas mina vänner är lika bra som dina och tillfredsställer mitt godisbehov :)



Jag fick just min andra match, i menlo park faktiskt. Får se om de hör av sig :) vad har du att säga om området? Är det mkt svenskar där haha

2010-03-16 @ 19:39:16
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Jaa det är iofs sant! :D jag har äntligen hittat familj, för en vecka sen. jag åker till en familj med tre barn på 9,6 och 1år (o en hemma mamma;) till washington dc, den 19 juli med SI :)



ska bli grymt kul :D

hur mga barn tar du hand om? :)



jamen shitt asså, mitt år är räddat- kalles randiga!!!! :D hahaaha

2010-03-16 @ 21:51:29
URL: http://elliehoney.blogg.se/
Postat av: Emmie

Frida du borde komma hit och hälsa på ;D

2010-03-17 @ 03:10:50
URL: http://madebyemmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback