En helt vanlig tisdag

Idag har varit en helt vanlig tisdag-lite träning, ganska så jättemycket jobb och lite skola på kvällen. Och lite problem med min amerikanska bank- det var väll det som fattades för att det skulle bli en helt perfekt typisk dag haha. Dom gör allt för att lura en på pengar och jag blir så trött på dom! Idag hade jag och Sara vår redovsining om Sverige som gick lysande. Frågan om vi har isbjörnar gående på gatan i Sverige har man ju hört förut men jag bara älskar att vi även får frågor som " Har ni internet?" och "Är det sant att det inte finns någon kriminalitet i Sverige". Det var förövrigt sista lektionen för den här kursen men om 2 veckor kör vi igång igen med en ny kurs- Writing och Presentations skills, perfekt!

Måste bara säga vad söta mina värdbarn är när det kommer till allt tjejigt- nagellack, smink, parfym och inte minst bh.ar. Det är helt otroligt vad nyfikna dom är och vill alltid vara med när jag ska gå på toa (och nej, det är inget som kommer på frågan) bara för att få smyga i alla mina badrumslådor.
Idag var Margaret extra söt när jag ser hur hon spanar in en bh som ligger på hennes föräldrars rum.
Maggan- Frida, what is the thingie you wear under a shirt?
Frida- Do you mean an undershirt?
Maggan-Noooooo, its something harder?
Frida- You mean a bra?
Maggan- Yeah, can I see your thingie?
Frida- I don´t wear any today ( bara för att slippa visa).
Maggan- Well, you have too! Mummy do and you have to wear it to. They will get loose if you do not have your thingie on! I will need to start wear it when I turn five!

Det var dagens citat, jag ska nog börja skriva ner allt knäppt denna donnan säger haha!

På tala om ingenting så fick jag igår ett jättesöt mail av min älskade syster som jag saknar något otroligt. Hon hade bifogat en fil på mina söta kusiner, iförda presenterna jag har skickat till dom. Saknar er också kusiner och hoppas att allt är bra med er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback