Jag ska till Hawaii!

Hej mina loppor!

Dagen idag har varit kanonseg faktiskt. Maggan har varit sjuk=en aupair som klättrar på väggarna. Lite brevskrivande,keramikmålande, sagoläsning och spel har jobbdagen fyllts med. Kvällen spenderades med en löptur och sedan fredagmys med skräckfilm tillsammans med Sara & Tess. En ovanligt svensk fredagkväll helt enkelt!

Men det mesta med denna dagen är något som jag gör att jag inte kommer att kunna sova av sprallighet! Nu är biljetterna bokade! Den 6 oktober lyfter planet ifrån San Francisco som ska ta oss till Hawaii! Efter 8 dagar åker jag och Sara vidare till New York. Amy åker hem till Menlan-ett avsked vi inte ens ska tänka på! Resan kommer bli ett minne för livet!

Godnatt Usa, Godmorgon Sverige! För mig är det verkligen dags att sova för jag ska upp med tuppen imorgon och kolla in Vickans bröllop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback