Ett år sedan idag!

Klockan är runt 9 snåret på morgonen här. Hade detta varit ett vanligt år skulle jag ha väckts av Bäckadalsgymnasiets studentfirande i Friaredalen. Det enda som jag väcktes av idag var en väckarklocka som ringde mycket senare än vanligt. Mitt schema denna vecka har varit helt crazyhorse och därför fick jag ledigt idag!

Jag sitter nu och kollar igenom alla bilder ifrån min egna student förra året. Jag har döpt mappen till Studenten 09 vilket är lite komiskt. Precis som om jag någonstans långt där inne hoppas och tror att jag ska få göra det igen, och kunna döpa mappen med samma namn fast annat år. Studenten 2033 kanske? :)
I alla fall vill jag skicka alla hälsningar som det bara går till er där hemma som tar studenten! Ett särskilt grattis till mitt hjärtegull Thilda Frisk!








Jag & Nathalie är torgets första gästaer klockan halv 5 på studentnatten!

Nu har min bästaste Nathalie klassfest för forna NV3A! Åh vad jag vill vara där! Men för att jag ska få bidra lite till stämmningen så tycker jag att ni som är hemma hos Nathalie nu ska kika in här igen om ca en timme för då ligger det en överraskning här till er som ni inte vill missa! Och 91.or, njut av varje sekund av livets dag!

Kommentarer
Postat av: Natiiiiii

Har det inte gått 1 h nu?? LOVE YOU~3

2010-06-11 @ 22:09:15
Postat av: Julia

jag väcktes av bäckadalseleverna faktiskt :)

2010-06-16 @ 21:30:20
URL: http://juliaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback