IDAG IDAG IDAG IDAG!!

Nu sitter jag här- Väskorna är framställda, passet nedpackat och kameran laddad. Om några minuter kommer mina kära vänner Amy&Sara för att hämta upp mig och köra mig till flygplatsen och till ett plan som ska ta mig till Las Vegas. Att det tar mig till Las Vegas är lite skit samma. Det hade lika väl kunnat åka till antarktis eller någon annan ödslig plats. Det underbara i sammanhanget är att just nu uppe i luften någonstans är ett plan lastat med min älskade familj. Om 7 timmar får jag äntligen träffa min familj efter 9 månader av saknad! Jag kan inte förstå det och det hjälper inte hur mycket jag försöker så går det inte att ta in. Det pirrar i hela kroppen och jag kommer tuppa av av lycka när jag får krama om dom!

Bjuder på två semester! Under de kommande dagarna kommer familjen Grundström att behöva köpa många nya fotoalbum!


Kommentarer
Postat av: Tinde

åh vad härligt att få ses igen. ha det underbart!

2010-07-02 @ 01:17:20
URL: http://tindes.se
Postat av: Josefin

hoppas du hade det sjukt bra i las vegas!!

2010-07-08 @ 02:14:01
URL: http://htpp://nannydiaries.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback