Glad midsommar hörni!

Det är torsdagkväll och er midsommar där hemma har redan börjat. Hur firar ni?
Jag kommer att befinna mig hemma hos Amy där hennes värdfamilj ställer till med en midsommarfest! Kommer bli hur kul som helst. Hela helgen kommer att bli minnesvärd har jag en känsla av. Beachday på lördag och Pridefestivalen inne i San Francisco på söndag som man inte kan missa. Jag håller alla mina två tummar till Gud att jag inte ska jobba på söndag..

Förra midsommar firades i Båstad i Davids stuga. Med mitt hjärta Elli, David och imn prins. Det ööööööösregnade. Ovanligt va?


Kommentarer
Postat av: stefan

såååååååååå jäääkla blötttttt! ;D. galet älskling!

2010-06-27 @ 10:59:03
Postat av: Tutti

haha, precis! men du svarade ju aldrig så då glömde jag bort det! Vi får ringas nu i veckan istället bästis <3

2010-06-27 @ 16:41:24
URL: http://commongull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback