Jag kommer sakna dig!

Känslor känslor känslor, alla dessa känslor. Om jag skulle beskriva detta året som jag har haft här i Usa med ett enda ord, så skulle ordet känslor kvala in som ett utav de ord som bäst skulle beskriva detta år. Upplevelser och vänner-för-livet ( allt för att det ska vara ett ord) är två andra som skulle komma högt upp på listan. Igår sa vi hej då till världens bästa Tess om om 3 timmar sitter på ett plan hem till Sverige och som om en hel del timmar senare landar på svensk mark för första gången på ett år. Så många underbara minnen vi har skapat tillsammans här och jag är säker på att det kommer bli minst lika många hemma i Sverige. Dock kommer nog minnena inte involvera weekend resor till Pismo Beach,shoppingrundor till Great Mall och utgångar i San Francisco utan mer i stil med utgångar i Uppsala och shopping på Drottninggatan i Stockholm men det är inte fy skam det! I vilket fall som helst kommer det bli ruskigt tomt utan dig här och jag kommer sakna dig något otroligt!
Ha nu en bra flygning hjärtat och säg hej till Sverige från mig!

Klassikern. Ironi är lite utav vår grej Tess! Ja, jag tog dina glasögon denna kvällen!



Kommentarer
Postat av: feea (felicia aulén)♥ ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser

gillar jackan på översta bilden :)

2010-07-30 @ 13:05:32
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Tess

Älskar dig! Hoppas att du och boyfriend har det bra =) Love!

2010-07-31 @ 00:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback