Happy birthday dear

Klockan är nu 22.26 i landet som jag bor i. I landet som du bor i är klockan 7.26. Detta betyder att i landet där du bor så har din tjogonde födelsedag börjat men i landet där jag bor i är det faktiskt någon timmar kvar.. Trots att det är några timmar kvar i landet som jag bor i är jag ju faktiskt fortfarande svensk och tänker därför skicka dig världen största grattis kram nu!! Om jag hade varit hemma hade jag stått utanför din dörr nu med nybakta cupcakes och lite BJ! Mest ville jag med denna födelsedagshälsning få fram hur mycket jag saknar min bästis och önskar att jag hade varit hemma en dag som denna. Men det börjar bli lite utav en tradition, att jag aldrig är hemma på din födelsedag? Förutom din förra födelsedag som redan har tagit en plats i historieböckerna hahah! Hoppas att du får mycket fina presenter. Min är på väg till dig, om den är i new york, mitt ute på atlanten eller i europa kan jag faktiskt  inte svara på men den är på väg helt enkelt! Önskar dig nu världens bästa 20 årsdag och njut av systemet! Du får köpa så mycket du baravill s.å länge du inte tar slut på deras jordgubbsvinsortiment... För nuär det faktiskt inte så långt kvar tills jag kommer hem och jag villgärna att det finns en flaska kvar till mig. I love and miss you soomuch! GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTTIS MIN BÄSTA!

;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback