Del 1 av familjens besök- San Francisco

Fick precis ett mail av min älskade mor- Dom är på hemmaplan igen på Stålis efter några avslutande dagar i New York. Elin fick du med dig allt hem eller resa du som en Michelingubbe? Denna veckan har gått så sjukligt fort (som vanligt) och jag är trött som en åsnegris men har solsting och kan inte sova. Isället struttar jag omrking i min nyinköpta Victoria Secret bikini som jag har unnat mig i min annars så tajta budget. Jag sparar varenda litet nickel som jag kan till vår sista månad här- resemånaden där Hawaii, New York, Miami och förhoppningsvis många platser längs vägen kommer att besöka.  Så istället för att sova tänkte jag bjuda på första delen av av min och familjens resa. Låt mig presentera-

Del 1 av familjen Kajkos resa.

Vi hade en överraskningsshow för våra föräldrar. Kate spelade piano och vi sjöng. Mycket lyckat! Vi hade gjort biljetter och hade en paus då publiken fick popcorn! Högklassigt

Middag med Amy och Sara på Cheesecake! Underbar kväll

Tre favoriter

Vänner för evigt

Vi utanför the Painted Ladies. Kommer ni ihåg Huset Fullt? Det spelades in i det gula huset bakom oss :)

Ovanför Golden Gatebron. Ungefär vid det här laget började mamma få tuppjuk och fotostrejka och inte vara med på några bilde för att hon tyckte att vi redan hade tagit alldeles för många bilder. Hur kan man ta för många bilder är då min fråga?

hahaha det blåste liiiiite...

En massa turistande i staden i mitt hjärta

Mammis,jag och pappis i Muir Woods- ett turistmål med otroligt stora träd

Söta syster

Mys i mitt rum blev det en hel del.

San Franciscos signum- Spårvagnar

Fishermans Wharf

Min Volvie! Tror ni jag kan lyckas sno med mig denna bil hem till Sverige? Vi trivs nämligen rätt bra ihop.

Familjen var med när jag jobbade en hel dag. Här i början av dagen och tjejerna ska ha simlektion.

 

Vår uppe på massa olika utsiktsplatser. Här vid Twin Peaks

 

Körde en hel del på denna väg..

Picnic i Stanford park som förövrigt är min favoritplats i hela Menlo Park.

Pyjamasparty hos mig

Vi hann med så otroligt mycket under bara den tiden vi var här i SF att jag har svårt att ta in allt! Las Vegas och Los Angeles i nästa del- det vill ni inte missa! ;)

Gooodnight sweeties!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback