Update from the Grundstromsisters

Nu ligger vi nedgosade i våra morrisar i min säng. Ikväll har jag och syster sleepover med BJ och film för första gången i mitt rum. Ett rum som hon bara har sett genom skypen hemma men som hon nu befinner sig i. Jag är så glad! Ikväll har vi förövrigt haft världens mysigaste kväll. Jag jobbade under dagen och mötte sedan upp familjen för restaurangbesök i Palo Alto.

Insåg nu att senast det var någon aktivitet på den här bloggen var för nätan en vecka sedan och sedan dess har det varit ett helt svall av känslor. Från att ha träffat sin familj efter 9 månader av saknad till att åka runt och uppleva otroligt många platser på så få dagar. Mycket intryck och otroligt mycket känslor helt enkelt. Livet är bra underbart! Igårkväll anlände vi hem till Menlo Park igen och har ytterligare några mysiga dagar att se fram emot. Men innan jag och syster säger godnatt för idag vill vi bjuda på en " Dagens visa". Kommer ni ihåg programmet?

 


Kommentarer
Postat av: Julia

ååååh vad jag saknar dig frida! vad söta ni två är. mer videoklipp åt läsarna! I LOVE YOU

2010-07-08 @ 19:04:48
URL: http://juliaay.blogg.se/
Postat av: Kusin Linda

Hahahah, gud va ni är för sköna! Och du frida, har du blekt tänderna?? Grymt vita! Har du i så fall köpt det i den "vanliga" affären? Typ remsor etc? Jag blekte mina när jag va där och det blev supervitt! Skulle det i så fall vara möjligt att du kanske t.ex skickar med dina föräldrar några paket hem som jag kan köpa!? Måste fixa mina nu :D

Puss och kram!

2010-07-08 @ 20:59:14
Postat av: Evelina

söta ni är!:) saknar dig sjukt mycket! kooooom hem nu!:)

2010-07-09 @ 18:45:32
URL: http://gustafssonevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback