Till Amy och Sara!

Ikväll har jag spenderat större delen av kvällen i Menlo Park downtown, om det ens är värt att kalla ett downtown är ju frågan men så är namnet i alla fall .Varje onsdag kväll nu i sommar har dom liveuppträdande och massa folk samlas i parken för att picnica och bara ha det allmänt mysigt. Kvällen avslutades med en underbar frozen yogurt (äntligen!) som mina fina Sara bjöd på. Dessa tre klipp sammanfattar kvällen-Nostalgi! Imorgon lovar jag att Del 1 av min och familjens resa kommer- En följetong ni inte vill missa ;)

 

 

 

Jag var tvungen att lägga till detta klipp med! Sååå sjukt kul!


Kommentarer
Postat av: mickis

alltså nu har jag ju fått den där fotbollsplans låten på huvet!! hahahah vilken jäkla låt!

2010-07-21 @ 10:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback