Friday morning

Gick och la mig igår med nästan 40 graders feber, vaknar upp frisk som en nötkärna! Der är verkligen jag i ett nötskal! Nu på morgonen har jag jobbat några timmar, skjussat flickebarnen till golf och fyndat ett jättefint nattlinne för 3 dollar ( ca 25 kronor) och efter att jag har vikt 8 korgar med tvätt så är jag ledig för resten av dagen! Lycka! Jag och min finaste Sara ska ut på äventyr, det är allt vi vet för tillfället. Snart kommer också del 2 av min och min kära familjs resa, om min syster vill vara en gullunge och skicka över bilderna vill säga..

5 dagar kvar! Jag kan inte förstå det!




Kommentarer
Postat av: Amanda

Nepp, inget speciallbananbröd har jag fått smaka än. Men jag ser fram emot augusti, då hoppas jag jag får smaka en bit på flygplatsen ;)

2010-07-24 @ 18:28:44
URL: http://commongull.blogg.se/
Postat av: Tutti

Gud vad jag saknar dig min bästaste bästis <3

2010-07-24 @ 18:29:27
URL: http://commongull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback