Dagen som jag längtat efter i 7 månder!

"Om 88 minuter får hämtar jag upp min prins på flygplatsen. Jag kan inte förstå detta. Det går inte att beskriva med ord hur mycket jag har saknat honom. Mitt hjärta slår 3000 slag i minuten nu"

Denna mening skrev jag i denna blogg för exakt 7 månader sedan. Då hade jag inte träffat min prins på 2.5 månad och jag trodde inte att saknaden kunde bli värre. Oj så jag misstog mig. Efter att vi fick spendera 12 dagar tillsammans över nyår för att sedan åter igen säga hej då till varandra, trodde jag inte heller saknaden kunde bli värre. Ännu en gång misstog jag mig. Den saknaden som jag har känt efter min finaste sedan januari månad tills nu, är den saknaden som har varit den värsta jag någonsin varit med om. Att gå ifrån att träffas varje dag till att "träffas" några gånger på skypen varje vecka har varit det tuffaste jag någonsin gått igenom men ikväll kommer alla dessa månader vara värda varenda sekund! Om mitt hjärta slog 3000 slag i minuten för 7 månader sedan så slår det om möjligt 6000 slag i minuten nu.  Jag är så nervös att jag vet inte vart jag ska ta vägen och kan inte förstå att om 10 timmar så får jag pussa på världens bästa pojkvän igen. Jag är så lycklig!

Du&Jag för exakt ett år sedan idag när vi hoppade fallskärm!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ni är sötast i världen! Är så himla glad för eran skull <3

2010-07-27 @ 21:41:07
URL: http://commongull.blogg.se/
Postat av: Tinde

hoppas ni har det bra!!

2010-07-30 @ 16:38:55
URL: http://tindes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback