Nej, jag är varken hemma i Sverige eller på någon skidort...

Nu skulle ni kunna tro att jag har tagit ett snabbplan hem för att knäppa ett kort som detta. Eller att jag kanske befinner mig i någon snöig delstat här i Usa. Men så är inte fallet. Det här kortet tog jag nämligen igårkväll i Evelinas område och det är SNÖ! Det är sjukt! Det har inte snöat här på 46 år sa min värdmamma...
Förövrigt har det varit regnstormar,orkaner och åska här i 5 dagar i sträck nu. Jag tycker att det är helmysigt, men amerikanarna är för roliga dom. Minsta lilla droppe regn och det blir enligt dom livsfarligt att gå ut... Nu fick ni er en liten väderleksrapport från andra sidan jorden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback