23 månader och 3 månader.

Yes, det är vad som firas idag! Det är 23 månader sedan jag blev tillsammans med min älskling och 3 månader sedan jag satte min fot i Usa. Idag har jag jobbat och sedan åkte vi till San Jose. Strosade runt på ett mysigt ställe som heter Santana Row och efter alldeles för många felåkningar vart vi trötta och sitter nu på hotellrummet och ska snart ha myskväll med film. Åh, vad det är sådana små vardagliga saker jag har saknat.

De senaste dagarna har vi bland annat varit i Santa Cruz (ni vet den där stranden som så ofta är med på filmer med nöjesfältet), varit på Cheesecake med Sara, gymmat&relaxat om turistat runt i områdena hör omkring. Hoppas allt är toppen med er där hemma! Dock vet jag att det inte är toppen med min finaste lillasyster som ligger hemma med halsfluss. Krya på dig sis!

You and me

Kommentarer
Postat av: Syster:

Åh vad härligt det ser ut! Tack syster, jag är frisk nu!:D Saknar dig så! <3

2010-01-06 @ 10:34:52
Postat av: Lisa

ah vad mysigt det ser ut ^^,

Laste att ni var vid San Jose. Jag och johan ska dit imorgon, du kanske kan ge mig lite tips pa vad vi kan gora dar. Jag har namligen ingen aning. Vi aker dit for att Johan ska fa se NHL match (hans favoritlag Detroit mot Sharks, han vet dock ingenting om det ;-))



Skicka garna ett mail, om du orkar, med lite tips. Skulle vara jatte kul! Da vi har 2 dagar dar jag inte riktigt vet vad vi ska gora.



Ta hand om dig. Kram, Lisa.

2010-01-06 @ 20:01:05
URL: http://ettlivsomaupair.blogg.se/
Postat av: Anne Grethe

Gratulerer med begge deler! :)

Santa Cruz er så koselig, vi var der for Thanksgiving.

Er også ute etter San Jose-tips, hvis du har noen. Kos dere videre :)

2010-01-06 @ 21:41:00
URL: http://maisadoesusa.blogspot.com/
Postat av: Evelina

Åh, äntligen har jag hittat en som har pojkvän hemma i sverige som åkt som au pair ändå:) Jag ska åka så snart jag har fått en familj och jag har också pojkvän:)har känt mig så dum som ska lämna han i ett helt år. Jag tror det kan hålla om man verkligen vill och dessutom får en starkare relation:) Blev ett lite dumt inlägg men kände att jag ville skriva ändå!

2010-01-11 @ 01:02:48
Postat av: carro

fina bilder :)

2010-01-12 @ 18:09:48
URL: http://febbss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback