2 år av kärlek

Idag firar jag och min prins 2 år tillsammans, två underbara år.
Vad vi har tillsammns älskling känns så rätt att jag ibland kommer på mig själv med att le utan någon som helst anledning. Att bara tänka på dig gör mig glad. Jag kan inte med ord beskriva min kärlek till dig.
Att du verkligen stöttar mig till 100 procent genom hela denna resan betyder så otroligt mycket.

Tänk vad mycket vi har upplevt tillsammans under dessa 2 åren. Jag har njutit av varenda minut med dig, både när vi har varit fysiskt nära och nu när vi befinner oss tusentals mil ifrån varandra. Grekland, massa weekendresor,alla helger i Stockholm hos din familj, konserter, sena nätter på stranden och bara vardagen i sig.

Du är den finaste människan jag någonsin har träffat och jag vill aldrig vara utan dig. Med någon som du blir hela världen underbar.
Här kommer 2 år i en ytterst kort sammanfattning


Enda bilden jag har ifrån fredagen den 5 februari 2008

The very first picture of you and me. Vi tyckte tydligen vi var rätt coola.


Vi i Grekland


Vi har försökt tjäna vuxenpoäng genom långa skogspromenader...

men det har tyvärr gått jämt ut när vi fjantat oss i omklädningsrum.

Balen maj 2009

Min student 12/6 2009

Fallskärmshoppningen i somras som jag fick av Stefan i studentpresent.

Sista bilden på oss innan jag åkte.

I love you, now and forever.

/Din F

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

ni är så grymt söta :)<3

2010-02-06 @ 11:10:18
URL: http://juliaay.blogg.se/
Postat av: camilla

ååhhhh, GRATTIS :D <3<3<3

2010-02-06 @ 23:00:05
URL: http://camillasundaker.blogg.se/
Postat av: Julia Davidsson

Åh Grattis Frida ! :D <3

jag bli helt rörd av texten! :)

2010-02-07 @ 13:25:05
Postat av: Michaela

Grattis! Så fint du skriver! Han kan vara lycklig! :)

2010-02-08 @ 06:57:45
URL: http://michaelanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback