En helt vanlig tisdag

Det är otroligt vad mycket man lär sig när man befinner sig hemifrån ett år. I alla lägen då jag har behövt någon form av teknisk hjälp har jag gått raka vägen till pappa eller pojkvän. Här går det inte riktigt att göra det utan du måste helt enkelt klara dig själv. Detta har resulterat i att jag under de senaste dagarna har lekt datanörd, sökt på olika forum och helt enkelt luskat mig igenom alla nördsidor. Så nu kan jag i alla fall starta datorn men kommer fortfarande inte in på min profilsida..

Men det jag skulle komma till var- SE INTE SHUTTER ISLAND! Jag och Saris var på den igårkväll och det kan vara det konstigaste jag sett på länge. Så spara era pengar och tid.

Nu ska jag ut och springa innan jag hämtar upp Maggan på skolan. I eftermiddag väntar balettlektion,lek och sedan skola för mig. Hoppas också på att skriva en stoooor update om mina 10 dagar på resande fot i Dallas och Salt Lake city.

Idag blir det massa lek i parken, tyvärr inte i denna parken i Dallas hos Amanda :/



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är inte jätteteknisk (även fast jag gick teknik). Men min dator dog en gång när den var ny, så vi ringde till de som gjort den. De tipsade om att ta ut batteriet och håll inte startknappen i en halvminut. Därefter satte vi in batteriet och startade datorn på nytt. Det funkade direkt :)

jag ska svara på ditt mail snart, jag lovar <3333333 love

2010-02-23 @ 21:32:36
URL: http://juliaay.blogg.se/
Postat av: Syster:

Hej min favoritsyster! Det låter otroligt att du har fixat något tekniskt;) Haha du jag har en knasig fråga. Kommer du ihåg den där söta pjamasen du har som är från lager? Det var ju en likadan rutig påse till den. Kan jag låna den ett tag. Jag har nämligen köpt quickdraws och behöver en liknande sån påse till dom? Haha härlig kommentar va? Saknar dig! Du är bäst! <3

2010-02-23 @ 22:04:09
URL: http://elingrundstrom.blogg.se/
Postat av: Evelina

duktig du är!:) tänk va teknisk man kan bli av att åka som au pair, hehe! tänker massa på dig och allt ni gör, hoppas du har det underbart! MÅSTE prata snart..saknar dig super mkt! puss

2010-02-23 @ 22:50:33
URL: http://gustafssonevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback